Kazushi Sakuraba, manden ryger og drikker, og har nok fået flere tæsk igennem sin karriere ind nogen anden... Han er legendarisk for sine kampe imod diverse Gracie's, Hans 3 kampe imod Wanderlei Silva og ikke mindst fordi han har haft en del kampe uden for hans vægt klasse... Uanset om han har vundet eller tabt har hans kampe ALTID været værd at se. Han er ligesom mange andre Japanske fighters et produkt af "Pro Wrestling" Han's kamp imod Carlos Newton står også højt på min liste over gode kampe...
http://www.youtube.com/watch?v=-A2GDDNz ... re=related (Kan ikke sætte den i Youtube, hvis nogle kan hjælpe ville det være fedt)
Masakatsu Funaki Blev i en lang periode regnet for blandt de bedste i "Pancrase tiden" Dem som ikke har set det, er det der hvor de har underlige støvler og så små underbukser på
Ikuhsia Minowa er nok den mest populære i Japan. Han er frygtløs som få, og har blandt andet været imod som Bob Sapp, Semmy Schilt, Hong Man Choi, Zuluzinho, Butterbean & Butterbean, som alle har været meget større ind ham... Samtidig har han taget kampe imod Wanderlei Silva, CroCop, Rampage & Filho som har været meget bedre ind ham... Hans mest sikre kort er nok hans Leg Locks...
Masakazu Imanari skal aldrig i nærheden af mine søde ben
Igor Vovchanchyn Fra ukraine er blandt mine ynglings... Han er 173 høj, og sloges primært imod Heavy Weights (!) Han stoppet sin karriere for år tilbage, og han er næppe undertøjs model nu
Men hvis i møder ham, må i ikke sige jeg har sagt det (Bliver løbende opdateret)