Pick-a-Fight
test test

The last samurai?

Diskuter japansk MMA

The last samurai?

Indlægaf Emil » 25. apr 2010, 10:44

[/youtube]Genki Sudo har stadig mange fans selvom hans karriere var alt for kort, har desuden en kamp imod en dansker... En af de mest underholdene EVER. Der er meget godt med ham på youtube...

Kazushi Sakuraba, manden ryger og drikker, og har nok fået flere tæsk igennem sin karriere ind nogen anden... Han er legendarisk for sine kampe imod diverse Gracie's, Hans 3 kampe imod Wanderlei Silva og ikke mindst fordi han har haft en del kampe uden for hans vægt klasse... Uanset om han har vundet eller tabt har hans kampe ALTID været værd at se. Han er ligesom mange andre Japanske fighters et produkt af "Pro Wrestling" Han's kamp imod Carlos Newton står også højt på min liste over gode kampe...
http://www.youtube.com/watch?v=-A2GDDNz ... re=related (Kan ikke sætte den i Youtube, hvis nogle kan hjælpe ville det være fedt)

Masakatsu Funaki Blev i en lang periode regnet for blandt de bedste i "Pancrase tiden" Dem som ikke har set det, er det der hvor de har underlige støvler og så små underbukser på :mrgreen: der var nogle sjove regler med blandt andet at hvis du lå i en submission og rørte ring snorene, så blev kampen genstartet... Hans kampe imod Bas Rutten, Ken Shamrock, Guy Mezger, Frank Shamrock & Yuki Kondo var toppen af poppen dengang...

Ikuhsia Minowa er nok den mest populære i Japan. Han er frygtløs som få, og har blandt andet været imod som Bob Sapp, Semmy Schilt, Hong Man Choi, Zuluzinho, Butterbean & Butterbean, som alle har været meget større ind ham... Samtidig har han taget kampe imod Wanderlei Silva, CroCop, Rampage & Filho som har været meget bedre ind ham... Hans mest sikre kort er nok hans Leg Locks...

Masakazu Imanari skal aldrig i nærheden af mine søde ben :mrgreen: hans trænnings partner er blandt andet Shinya Aoki... Han har haft et par kampe imod navne som Jorge Gurgel, Joachim Hansen, Mike Brown, Marcus Aurilio, Yoshiro Maeda & Bibiano Fernandes med blandet succes.. Se filmen på eget ansvar

Igor Vovchanchyn Fra ukraine er blandt mine ynglings... Han er 173 høj, og sloges primært imod Heavy Weights (!) Han stoppet sin karriere for år tilbage, og han er næppe undertøjs model nu Billede Men hvis i møder ham, må i ikke sige jeg har sagt det ;) Det rygtes at da han vokset op for mange år tilbage blev der ringet med klokker når han var i dårligt humør så folk i hans landsby holdt sig væk fra ham... Har utrolig mange gode KO's på listen og har været imod de bedste af de bedste, navne som Alistair Overeem, Crocop, Rampage, Heath Herring, Mario Sperry (Top BJJ, men ikke så kendt), Gilbert Yvel, Mark Kerr, Enson Inoue, Coleman, Gary Goodridge, Mark Kerr MM... Denne mand har aldrig rigtig fået den ros han fortjenner, og han bliver ikke så tit nævnt mere hvilket er en skam! Han var desuden med fra starten af stort set, har virkelig en utrolig power i de små søde arme :)

(Bliver løbende opdateret)
*Fandt MMA i 2007 og var hooked med det samme*

Udvid horrisonten - En verden uden for UFC
Emil

Graduering på forum
Graduering på forum

Har takket: 0 gang
Blevet takket: 0 gang

Re: The last samurai?

Indlægaf Emil » 25. apr 2010, 11:26

Shinya Aoki Har jeg en ret blandet mening omkring... Han har haft virkelig spændene kampe og så nogle som har været virkelig kedelige... Han blev regnet for blandt de bedste P4P for kort tiden siden
Spoiler: Vis
inden han tabte til Gilbert Melendez
... Han force ligger i hans judo + JJ og han er ikke bange for at trække guard... Udover det er han en af de mest aktive med 5 kampe i 09 og 8 i 08 (9 hvis man tæller hans nytårs kamp med)...

http://www.youtube.com/watch?v=0GKneOIyXyA&feature=fvst

Fedor emelianenko (Rusland) er THE MAN. Efter min mening måtte han godt stoppe sin karriere nu, da jeg ikke tror man kan blande movie + mma karriere sammen... Han har været til diskusion mange gange om han nu også har været imod de bedste hvilket i min verden er til grin, Tim Sylvia var Top Dollar og blev regnet for top 3 HW da de sloges. Det samme med Arlovski der siden år 2002 til han var imod Fedor kun tabte til 1 Person (Sylvia), desuden har han store W's imod Nogueira og CroCop. Han har deltaget i Judo og Sambo (Minder lidt om amatør mma) turneringer ved siden af og var i Ca. 10 år ubesejret i Sambo. Han har noget af det VILDESTE ground and pound, noget ret uortodox boxing, gode submissions og det bedste ved ham er hver gang nogle finder et "hul" i ham, så beviser han det modsatte... Før hans kampe med Sylvia, Arlovski, & Rogers var det til diskusion om han havde KO power, jeg syntes ikke jeg har hørt nogle stille det spørgsmål mere... Han har et iskøligt overblik, hvilket man blandt andet ser i hans kamp imod Mark Hunt da han er lige ved at blive submitted... Hans record er Næsten perfekt, hans eneste L er af et CUT efter kort tid af en albue... Han vandt senere rematchen...

Antonio Inoki Er nok ham de fleste japan'er jeg har skrevet om indtil videre vokset op med som idol som barn... Han er PT. 67 år gammel, han har været imod Muhammed Ali dog under nogle fantastisk underlige regler... Kampen er et kig værd for underholdnings værdien! Han er for Japansk Pro-Wrestling hvad ham der Fætter-Hogan er for US & A. Utrolig mange har trænet under ham, blandt andet Lyoto Machida...

Nobuhiko Takada Er en Pro-Wrestler som er ultra-populær i Japan... Han har været imod navne som Rickson Gracie, CroCop, Mark Kerr, Vovchanchyn, Tamura Royce Gracie & sidst men ikke mindst en virkelig diskutabel kamp imod Mark Coleman som Coleman tabte... Det er ikke nogen hemmelighed længere at kampen VAR fixed. Jeg mener også han har trænet Sakuraba...

Rumina Sato styrtet i gamle dage igennem ALT modstand på imponerende vis... Hans storheds tid er ovre, men han er blandt de største Shooto legender og stadig semi aktiv.

Kazuyuki Fujita Fandt jeg lige den sjoveste artikkel om, og behøver derfor ikke at skrive noget selv :D http://www.cracked.com/blog/worst-life- ... itas-skull

Billede

(Bliver løbende opdateret)
Senest rettet af Emil 28. apr 2010, 15:47, rettet i alt 1 gang.
*Fandt MMA i 2007 og var hooked med det samme*

Udvid horrisonten - En verden uden for UFC
Emil

Graduering på forum
Graduering på forum

Har takket: 0 gang
Blevet takket: 0 gang

Re: The last samurai?

Indlægaf a2zinck » 27. apr 2010, 23:46

Spændende tråd. Keep it up, Emil. :D
Brugeravatar
a2zinck