Bellator 90

Bellator Fighting Championships

Bellator 90

Indlægaf KoreaNinja » 20. feb 2013, 21:54

Ja, så havde vi Mikkel Parlos turnerings debut og den gik jo ikke som håbet.

Nu vil jeg gøre lidt reklame for et kort, som jeg synes er langt mere interessant end Parlos kamp i Bellator.

Først er der sæson syvs featherweight tournament final.

Shahbulat Shamhalaev vs Rad Martinez

Jeg fik ikke fulgt med sidste sæson, men er vildt spændt på hvem Pat Curran skal møde senere. (Curran er klart på min top 10 over FW).

Muhammed 'King Mo' Lawal vs Emanuel Newton

Alle kender King Mo og må klart ses som favoritten over hele denne turnering - specielt efter Petruzellis og Babalus tab - og derfor er den her kamp vigtig for hele Bellator organisationen. Must see kamp.

Bryan Baker vs Douglas Lima
Raul Amaya vs Ben Saunders

En af de mest spændende vægtklasser i Bellator - Welterweight. Bryan Baker, Douglas Lima og min egen favorit Ben Saunders (som lige har svaret tilbage på min en besked på Facebook - YAY!) giver ALTID bang for the buck og skal nok blive fantastisk underholdende kampe. Baker mod Lima kan man forvente fantastisk muay thai og man skal ikke forvente at den går tiden ud.
Ben Saunders er som sagt en af mine helte - ingen over BJ - og går altid efter en finish. Om det er på benene eller på gulvet er sådan set lige meget, men også på papiret en no-brainer for et show.

Det blev en hurtig gennemgang og ikke nogen reel analyse af nogen af kampene, men blev nødt til at gøre lidt reklame for en af Bellators bedre kort.
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Har takket: 0 gang
Blevet takket: 0 gang
Favorit Fighter: BJ Penn!

Re: Bellator 90

Indlægaf TheWulf » 20. feb 2013, 21:56

Jeg vil bare lige være med på din hyldest af Saunders. Han er awesome og jeg gad rigtig godt se ham tilbage i UFC.
TheWulf

Moderator
Moderator

Geografisk sted: Aarhus
Favorit Fighter: BJ Penn, Benson, Takanori Gomi

Indlægaf KoreaNinja » 21. feb 2013, 12:22

Faktisk var det jeg skrev til han, at hvis han ikke får vundet en titel i Bellator snart. Så skal han tage til ONE FC. Hans sstil passer rigtig godt dertil og der er fede matchups. Han modsatte sig ikke :-)
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf a2zinck » 22. feb 2013, 06:40

WOW!

Spoiler: Vis
Billede
Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 1 gang
Favorit Fighter: Cigano, Baby Jay, Benson, The Spider

Indlægaf KoreaNinja » 23. feb 2013, 19:18

a2zinck skrev:WOW!

Billede

OH MY GAWD! Det var et fedt event. Masser af finishes, upset mm.
Jeg kan ikke helt se, om det er en gevinst eller et tab for Bellator, når de henter større stjerne ind som King Mo, Roger Huerta, TUF veteraner, hvis du ikke begår sig særlig godt i Bellator. På den ene side, så viser det, at Bellators kæmpere bestemt ikke er cans og de rent faktisk besidder nogle af verdens bedste kæmpere. På den anden side, så smider de en masse penge efter stjerne, som de måske havde tænkt sig de kunne markedsføre længere tid?
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf sylvesterd » 23. feb 2013, 19:39

KoreaNinja skrev:

Billede

Jeg kan ikke helt se, om det er en gevinst eller et tab for Bellator, når de henter større stjerne ind som King Mo, Roger Huerta, TUF veteraner, hvis du ikke begår sig særlig godt i Bellator. På den ene side, så viser det, at Bellators kæmpere bestemt ikke er cans og de rent faktisk besidder nogle af verdens bedste kæmpere. På den anden side, så smider de en masse penge efter stjerne, som de måske havde tænkt sig de kunne markedsføre længere tid?

jeg syntes det er postivt for bellator selv om det er mange penge de måske har smidt i mo. men hvad sker der også for mo(alistair) tror han bare han kan lad sin hænder hænge ned ved hans hofter. tror lige af han tror han bare ville smadre alle i bellator
sylvesterd

Graduering på forum
Graduering på forum

Favorit Fighter: kampmann

Indlægaf KoreaNinja » 24. feb 2013, 20:00

sylvesterd skrev:
KoreaNinja skrev:

Billede

jeg syntes det er postivt for bellator selv om det er mange penge de måske har smidt i mo. men hvad sker der også for mo(alistair) tror han bare han kan lad sin hænder hænge ned ved hans hofter. tror lige af han tror han bare ville smadre alle i bellator

Problemet er at UFC vil brande det som "fighters der ikke var gode nok til os". Hvis de så taber til nogen som af mainstream publikummet bliver set som second-tier kæmpere, så ser det endnu være ud til at de måske var på vej ned karriere mæssigt.
Angående King Mo, så var det jo klart, at han undervurderede Newton og som kommentatorerne også sagde, så imiterer han en boksestil som kræver at man er hurtig og teknisk. Hvilket King Mo måske ikke slet opfylder.
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Tilbage til Bellator