Anmeldelse: Strikeforce - Fedor vs. Henderson

Strikeforce

Anmeldelse: Strikeforce - Fedor vs. Henderson

Indlægaf KingHans » 21. aug 2011, 09:26

Fedor vs. Henderson
Event Date: 07/30/2011
Event Location:
Sears Centre,
Hoffman Estates, Illinois, United States

1. Welterweight (155 - 170 lb.) Bout: Tarec Saffiedine vs Scott Smith stjerner – Smith gjorde ikke rigtigt modstand de to sidste runder. Det var som om han bare ville overleve… det gjorde han, og det var ret underholdene at se på.

2. Welterweight (155 - 170 lb.) Bout: Tyron Woodley vs Paul Daley stjerner – jeg var glad for at se Daley tabe, jeg har nemlig aldrig været fan af ham. Woodley har desværre en tendens til Lay n Prey.

3. Middleweight (170 - 185 lb.) Bout: Tim Kennedy vs Robbie Lawler stjerner – Kennedy havde den bedste gameplan her, og Lawler havde aldrig rigtigt nogen chance.

4. Flyweight (125 - 135 lb.) Bout: Miesha Tate vs Marloes Coenen stjerner – en meget tæt kamp, som jeg havde Coenen til at vinde, men i fjerde runde fangede tate hende i en submission.

5. Heavyweight (205 - 265 lb.) Bout: Dan Henderson vs Fedor Emelianenko [stjerner]3.5/stjerner] – jeg havde ikke regnet med denne finish, det var sgu overraskende at Hendo fik ham tko’ed så hurtigt. Dog mener jeg også den måske blev stoppet lige tidligt nok.

B
Der var intet kedeligt her, men der var heller intet must see. Jeg er dog voldsomt skuffet over at title kampen ikke for top Billing. Det er sgu til grin.
stjerner er dårligt stjerner er ok stjerner er god stjerner genialt stjerner klassisker...
KingHans

Graduering på forum
Graduering på forum

Har takket: 0 gang
Blevet takket: 0 gang

Tilbage til Strikeforce