UFC cuts

The Ultimate Fighting Championship

Re: UFC cuts

Indlægaf F.S.B. » 27. sep 2013, 23:00

:cry おかみさん、どうして???

(På papiret gi'r cuttet ingen mening, men jeg har svært ved at blive oprevet over det, idet Okami ikke har vist nogen forbedringer i sit game i lang tid. Det ser fjollet ud for sporten at cutte en top contender der lige har været på en winning streak, men mht. til UFC som en forretning gi'r det go' mening at cutte en kedelig men lidt for dygtig gatekeeper, der ikke engang har nok popularitet i sit hjemland til at gøre en forskel på japanske show.)
Brugeravatar
F.S.B.

Graduering på forum
Graduering på forum

Geografisk sted: Ama'r
Har takket: 0 gang
Blevet takket: 0 gang
Favorit Fighter: Sakuraba, CM Punk

Indlægaf KoreaNinja » 28. sep 2013, 09:26

F.S.B. skrev::cry おかみさん、どうして???

(På papiret gi'r cuttet ingen mening, men jeg har svært ved at blive oprevet over det, idet Okami ikke har vist nogen forbedringer i sit game i lang tid. Det ser fjollet ud for sporten at cutte en top contender der lige har været på en winning streak, men mht. til UFC som en forretning gi'r det go' mening at cutte en kedelig men lidt for dygtig gatekeeper, der ikke engang har nok popularitet i sit hjemland til at gøre en forskel på japanske show.)

Jeg ser en stor problematik i det her. Grunden til at hans cut er jo netop, at han ikke er en spændende kæmper. Det er Jon Fitch om igen. Og jeg er heller ikke vild med at se kedelige kampe, men det tager en masse integritet væk fra sporten, når top contender bliver cuttet pga de ikke er spændende nok og det ligner en trend som vil fortsætte.

Håber de smutter til Bellator, så vi kan få samlet en legit promotion igen på et tidspunkt
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Favorit Fighter: BJ Penn!

Indlægaf F.S.B. » 28. sep 2013, 10:50

Fitch er lige blevet steamrolled af Josh Burkman, så det kommer nok til at tage ham en håndfuld kampe før UFC gider overveje at tage ham tilbage. Okami-cuttet er noget værre, IMO, men som fan af Okami, hvis performances har været utroligt frustrende igennem en længere periode, ser jeg frem til at se ham kæmpe i en anden promotion, hvor han måske vil gøre en indsats for at gøre sig bemærket.
Brugeravatar
F.S.B.

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf KoreaNinja » 28. sep 2013, 12:49

F.S.B. skrev:Fitch er lige blevet steamrolled af Josh Burkman, så det kommer nok til at tage ham en håndfuld kampe før UFC gider overveje at tage ham tilbage. Okami-cuttet er noget værre, IMO, men som fan af Okami, hvis performances har været utroligt frustrende igennem en længere periode, ser jeg frem til at se ham kæmpe i en anden promotion, hvor han måske vil gøre en indsats for at gøre sig bemærket.

Det er ikke pointen i mit indlæg. Jon Fitch var jo heller ikke ligefrem på en streak da han blev cuttet fra UFC. Men mere UFCs tilgang til at cutte kæmpere nu. De cutter hellere kedelige top contenders end low- til mid-tier gatekeepers som er vilde at se på. Det tager integritet væk fra sporten.
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf F.S.B. » 28. sep 2013, 14:20

Det pointerede jeg også selv i mit første indlæg - jeg siger bare, personligt, at det ikke rigtig rører mig, som publikumsmedlem, at de har skåret en stagneret Okami løs.

Hvis de pludselig begynder at give sparket til en masse top 10 fightere (Jake Shields ikke inkluderet, hvis han stadigvæk er at finde på listen efter Maia-kampen) ville jeg nok rynke lidt på næsen, men det tror jeg UFC er lidt for image-bevidste til at gøre.
Brugeravatar
F.S.B.

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf a2zinck » 29. sep 2013, 15:48

Dana White forklarer:
D.W. via Yahoo Sports skrev:"He's been with us forever. He was always a tough guy and was right up there, but it's almost like he'd become a gatekeeper. I like Okami, and you've heard me say this many times, that a win over Yushin Okami meant something. But, he was never able to get over the hump and win one of those [significant] fights. We have a lot of guys coming in and I've been saying this all year: We have a full roster and there are guys who deserve opportunities. When you bring guys in, someone has to go. That's why these fights are so meaningful."

Mike Ricci har desuden fået kniven efter den røvsyge forestilling mod Miles Jury. Good times. Han er virkelig en irriterende personlighed. :party:
Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Geografisk sted: Aarhus
Blevet takket: 1 gang
Favorit Fighter: Cigano, Baby Jay, Benson, The Spider

Indlægaf a2zinck » 15. okt 2013, 17:47

Okami har fundet sig et nyt hjem:

Former UFC middleweight Yushin Okami signs with World Series of Fighting

Tror I, vi ser ham tilbage tilbage i UFC efter et par sejre :?:
Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Indlægaf kristoffer » 15. okt 2013, 20:54

a2zinck skrev:Okami har fundet sig et nyt hjem:

Hvis han får et godt run er det vel meget muligt. :)
Marquard var hurtigt tilbage.
So we're throwing spinning shit now?!
Træner i FMMA.dk
Brugeravatar
kristoffer

Graduering på forum
Graduering på forum

Geografisk sted: Frederikshavn
Favorit Fighter: Martin, Andy, Roger Gracie, JDS, Machida, Aldo

Indlægaf KoreaNinja » 15. okt 2013, 22:18

kristoffer skrev:
a2zinck skrev:Okami har fundet sig et nyt hjem:

Hvis han får et godt run er det vel meget muligt. :)
Marquard var hurtigt tilbage.

Men Marquart kom tilbage fordi Strikeforce blev opkøbt. Det sker ikke foreløbigt med WSOF.
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf a2zinck » 23. okt 2013, 02:54

STFU guys. :lipsseal:
Dana White via UFC 166 post-fight media scrum skrev:"I keep telling you guys our roster is too full. Guys have to get fights and every time after a show when we cut a guy, people say ‘F--k you Dana White, you're an idiot.' Shut up the f--k up and let us run our business. The roster is too full. We want to be good to the guys who deserve us being good to. Guys like [Yushin] Okami. I like Okami. I like him a lot. He's a great guy, but when guys lose and are at a certain point in their careers or whatever the case may be, they have to be cut so guys like Dodson can continue to fight. We are in a situation where if a guy doesn't fight, we still have to pay them. That's not good either. Guys want to fight. Guys like [John] Dodson want to stay busy and active. They want to fight."
Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Indlægaf a2zinck » 20. dec 2013, 08:37

Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Indlægaf F.S.B. » 20. dec 2013, 08:44

Tænk at G-Sot var anset som potentiel title challenger for et par år siden. Det gik godt nok stejlt ned af bakke for ham lige pludselig. Og at Sakara har været i UFC så længe med så få dimensioner og så dårlig en chin er alligevel ret imponerende. Fair cuts.
Brugeravatar
F.S.B.

Graduering på forum
Graduering på forum

Indlægaf a2zinck » 22. jan 2014, 18:51

Ikke et cut, men The Crippler trækker sig fra sporten:

Chris Leben announces retirement from MMA

Det er nok også på tide efter 5 nederlag i de seneste 6 kampe. Men han har underholdt og leveret nogle spændende kampe. Jeg vil dog bedst huske Leben som manden, der bød Anderson velkommen i UFC - med legendarisk røvfuld til følge.
Brugeravatar
a2zinck

Moderator
Moderator

Indlægaf KoreaNinja » 22. jan 2014, 20:52

a2zinck skrev:Ikke et cut, men The Crippler trækker sig fra sporten:

Chris Leben announces retirement from MMA

Det er nok også på tide efter 5 nederlag i de seneste 6 kampe. Men han har underholdt og leveret nogle spændende kampe. Jeg vil dog bedst huske Leben som manden, der bød Anderson velkommen i UFC - med legendarisk røvfuld til følge.

Jeg vil nok huske ham 50/50 for at være verdens største snothvalp i TuF og der gik faktisk en del kampe i UFC før jeg gik fra direkte at hate på fyren til virkelig at holde af ham.
KoreaNinja

Graduering på forum
Graduering på forum

ForegåendeNæste

Tilbage til UFC